Blogpera Prima

Queden un parell de dies per marxar. Ja estic veient que no em donarà temps de acabar de veure Battlestar Galactica, però intentaré ficar-me alguns capítols al mòbil.

Que per cert, tothom és fica medalles de saber desbloquejar el nou firmware 2.0, però ni per part dels Dev ni els Zorros em vist cap ajuda encara. Si no ho veiem no ho creiem amics meus!

Jo si que em crec que ho puguin fer, però vull el Pwnage abans de pirar de viatge! (així podré actualitzar el blog des de el mòbil)

Ara marxem al cine amb el Franxy, el Blesa i la Guiomar a veure KungFuPanda, que segons les fons infiables del Joan és bona.

Donem-li una oportunitat i que serveixi per celebrar l’estrena del blog, encara que ningú el llegeixi mai.

Que comenci la festa!!

4 thoughts on “Blogpera Prima

  1. Xavier ha dit:

    Dev ?
    Vols dir developers?

  2. Claire ha dit:

    Man!
    Fes fotos a totes les plantes/flors/arbustos que trobis, please.
    Idees que tinc… ja t’explicaré. El món vegetal ens pot donar de si.

    Beso y abrazo,
    C.

  3. antoniblesa ha dit:

    Eis ola guillem, que tal el viatge?

    Espero que de moment vaigui tot mol bé per aqui dalt.

    Cuidat i no t’oblidis de mantenir-nos informat.

    Una abraçada.
    Dewww!!!

  4. gitanah nataliah ha dit:

    Heyyyyyy Jude! (aixi es com et tin al mu mbl :D)

    (soc la nat.illa)

    neneee joer peazo ilusio estar x alla California…si es q…
    aix…pero et trobem a faltar, el fran cada dia plora i em truca x anar a fer un tomet xk el seu “cosi” la abandonat…i j tb ploro xk tu ets dels pocs (x no dir lunic) q em diu q tin un nas normal tiran a bunic 😀

    aaaiixx wn q magrada mol el truco dels lesbianos xD

    i la GAVINA TLEFONICA es la ostiah ajajajajaja

    enfi et deixo ya am la bogeria del fRan.

    un beseeeeeeeeeeeet

    guiTTTTllem ;d

Deixa un comentari

