El meu cor a canvi la teva làmpada

India

Fa massa que penso què escriure en aquesta entrada. M’agradaria escriure un bon text d’aquells que acaben amb catarsi. Que em fan quedar a mi com l’heroi de la peli, com el gentleman amb cor pur. Però per por als records han tancat el metro abans de les dotze. Per començar de nou en un camp fèrtil, han fet servir l’antic sistema de guaret. I el camp estèril es queda tots els records que arriben tard.

Suposo que la meva intenció és mostrar la meva legítima vulnerabilitat. I no ésser recordat pel que serà, sinó pel que ha set i el que hauria esdevingut.

Ha set la patacada més dolça. I per pocs instants que fossin, sempre sabré que van existir. Vam ser reals.

En definitiva, que ha valgut la pena.

Gràcies.

One thought on “El meu cor a canvi la teva làmpada

  1. Aleix ha dit:

    Brutal nen. Estic orgullós de tu.
    Em tens

Deixa un comentari

