Festa de Moros i Cristians de Lleida

Ja han sortit les bases per al concurs de cartells per a la festa de moros i cristians de Lleida en la seva edició del 2010. Això m’ha fet recordar que encara no (vaig anar el mes passat) han retornat els cartells no guanyadors de l’any passat. Entre els cartells no-guanyadors de la passada edició es troba, òbviament, el meu. Us deixo doncs aquí el meu cartell, i també el  cartell guanyador.

Per als que estigueu interessats en participar, podeu trobar les bases a http://miclleida.org/.

Lo meu cartell:


Proposta cartell Moros i Cristians Lleida 2009 by Joveguille
El Cartell guanyador any passat: (no he trobat una imatge més gran)

Cartell Moros i Cristians 2009

Anuncis

Deixa un comentari

