En Jordi té 4 anys

Aquesta passada setmana, a València, la meva amiga Gema em va retrobar amb un vell dibuix que li vaig fer fa uns anys. Al veure’l m’he adonat de lo molt que aquests modestos i estimats personatges han evolucionat. Llavors per curiositat he buscat quin és el dibuix més vell que tinc d’ells. Aquest (o més ven dit la pàgina on està) data del 2006 (en la llibreta d’Austràlia – un dia deidicaré un post a les diferents llibretes, ho prometo-)

En definitiva, que en Jordi i l’Oslo ja tenen 4 anys i casi no m’ho puc creure. La Sígrid es mereix més dibuixos doncs!

Us deixo doncs amb una petita evolució. El dibuix del que parlàvem, tres tires clàssiques, un amb temàtica d’hivern i una foto de la futura animació. (que donarà de parlar)

Una abraçada i bona setmana!

Guills.

One thought on “En Jordi té 4 anys

  1. Nacho ha dit:

    Guille, netejant mails he arribat aquí , a aquesta dreça. Em pots fer 5 cèntins?, no coneixia word press, això és un bloc teu?
    Com va tot per Sant Francisco??? Bé d’ga’m quelcom i ens comuniquem.
    Faràs un quaderno de Bitàcora aquest viatge???

Deixa un comentari

