La vía Làctea.

Abans d’ahir vaig anar amb l’Aitor al Lidel. Al vore el preu dels yogurts vaig plenar el carro de tot tipus de gustos i colors. Sempre m’han agradat els làctics, és una característica de la meva personalitat. Al ficar-los a la nevera vaig pensar que havia d’incloure això al blog. Fa uns pocs anys també, juntament amb en Jordi i l’Oslo, va sorgir una història molt maca basada en Star Trek, i en la ja anomenada adicció que tinc pels làctics.

Tracta de el futur en si de la llet. Com en el futur, la llet és només produïda en el planeta terra, i es converteix així en el principal producte d’exportació. El personatge principal (del qui no recordo el nom ara) és un transportísta de l’empresa terrestre. En un dels seus viatges la seva nau plena de litres de llet cau en un planeta extrany. Els habitants, (que es reprodueixen pels peus, per gemmació) li causaràn més d’un problema.

Bé dit això, ja enteneu més els dibuixets. No és el millor del món, però li tinc molt carinyo a aquesta història.

Fins ara!

Anuncis

One thought on “La vía Làctea.

  1. MariMari MariMari ha dit:

    Guillem, crec qels yogurts de laltre dia han tingut un efecte gran en tu mateix XDD

Deixa un comentari

