Gent a qui trobo a faltar. Ferry

El fill del Ferry

El fill del Ferry

El Ferri, o Ferry, com ho escric jo, és l’única persona que mai ha gosat ficar-me un malnom o sobrenom, i que a més a més, sempre m’ha agradat. Ha set durant anys un gran veí, i una mostra de que la bona gent existeix. Quan de gran tregui discos com xurros, podré dir que jo vaig veure’l començar; que recordo els primers cops que parlava de anar a classes de guitarra.

Bé, us he deixat doncs aquí, per al Ferry, el primer dibuix de la série anomenada “els fills dels meus amics”, començada el 10 d’agost (a l’avió) i que de segur que en veureu més (almenys dos més) aviat.

PD: avui he bullit per primer cop la pasta amb la salsa, i crec que ho faré així per sempre més.

Anuncis

Deixa un comentari

