Un català a la Sketch Crawl original

Seré breu.

L’altre dia, el meu amic Federico ( http://fedeworks.blogspot.com/ ) i jo varem assistir a la vint-i-novena edició del Sketch Crawl.

Per explicar-ho de forma senzilla, és una trobada on tothom es fot a dibuixar. Es comença en un lloc i es fan diferent parades durant la jornada. Va començar fa 6 anys a San Francisco, però avui en dia ja es fan versions en molts llocs del món.

La diferència és que, en comptes de dibuixar sol, ho fas al voltant de artistes com Ronnie del Carmen, Ice-Cream Monster, o Enrico Casarosa.

El que passa, és que una cosa és haver seguit el seu bloc durant més de dos anys i ser un gran fan i admirador; i una altra és saber quina cara tenen. Si no arriba a ser pel Federico, hagués pogut fotre molt la pota al meu estil. Això si, tots molt majos!

Vaig arrivar tard, així que no vaig poder dibuixar gaire. Espero que us inspirin.

Un petó.

 

http://www.sketchcrawl.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=5772

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

