Gent a qui trobo a faltar. Aitor

Farà ara ja dos anys, vam deixar el pis a Sant Joan Despí. Va ser quan em vaig mudar amb el Diego, i al cap de poc tens l’Aitor es va sumar a nosaltres. Sería difícil intentar inclús plantejar-vos el concepte de sort en aquest cas. Sort, ja que jo no coneixia per a res a l’Aitor, i va resultar ser una preciositat de persona. Pels que no el conegueu, és el xicotet que surt als dibuixos de CMALH.

Bé, us deixo un altre cop amb un dibuix de la série anomenada “els fills dels meus amics”, que vaig fer ja fa dies. Espero que tots estigueu bé.

Aupa!

 

La filla de l'Aitor

La filla de l'Aitor

Anuncis

One thought on “Gent a qui trobo a faltar. Aitor

  1. Leticia ha dit:

    Lo has clavado Guillem!!!i love the picture;)

Deixa un comentari

