Antigues nits d’insomni

Demà és un gran dia, la primera exposició als Estats Units! La exposició serà junt amb els artistes William Perls i el Jesse James Dean, del que m’he fet molt amic a l’escola. Tindrem una gran festa, amb begudes i dj’s i coses d’aquestes. Com ja us ho imaginareu,, he fet les 6 peces durant aquesta setmana, però sens dubte ha set molt divertit! He fet olis per primer cop des de feia anys i me les he arreglades prou bé. En fi, que no us vull ensenyar res de lo que he penjat avui per a demà. Ja sabeu que m’agrada ensenyar les coses quan ja tenen molt de temps i puc dir obertament que no m’agraden gaire, i que ara ho faig molt millor.

Us deixò però amb un acrílic que vaig fer per nadal, durant una d’aquelles nits quan estava a l’habitació sorollosa i em posava a pintar trossos de fusta que trobava pel carrer. Com aquest que vaig regalar al Matt i al Haidar i que va sortir directament sense esbossos (tot hi que no és gens bo fer així!)

Fins aviat!

Haight

Haight house

Anuncis

Deixa un comentari

